Страници

вторник, 18 февруари 2014 г.

Tilda

По принцип не харесвам зеления цвят.Имах период в живота си,когато носих само зелено и май оттам си създадох непоносимост.Но като почнах да си оцветявам картинката първото моливче,което ми попадна беше зелено.



Като краен резултат мисля,че се получи много свежарско.Бях оцветила вече картинката,когато си купих първите три копик маркери - УРА за това.На някои това може да прозвучи смешно,но аз тепърва се докосвам до тях.Нямах търпение да ги пробвам и минах лицето на Тилда.Беше ми интересно,смешно,защото се радвах като малко дете,страшно-можех да прецакам всичко и най-важното - не исках да спирам....Наистина копик маркерите пристрастяват.Днес си купих още,утре може би пак...Благодарна съм на търпението на мъжът ми :) . Лека вечер на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар