Страници

сряда, 23 юли 2014 г.

Бурканчета

В предната си публикация показах поканите за кръщенето на малката,но реших,че с това няма всичко да приключи.В някои сайтове прочетох,че се правят малки подаръчета на гостите и само трябваше да реша какви да са те.Подходих малко егоистично,защото никога до сега не бях декорирала буркан,та харесват или не,дали ще стои в някой шкаф,потънал в забрава....слабо ме интересува.Декорирах ги с такова желание и страст - вечер,често говорейки си сама...не е за разправяне.Бурканчетата са общо 5 .За петте семейства,които ще присъстват на събитието.Съжалявам,че не направих и един за нашето семейство,но никога не е късно.







 
Смятам да покажа бурканите си на две места . Едното е в http://hartienivalshebstva.blogspot.com/  , а другото място е http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/
Ако решите,че не отговаря на зададените условия,не зачитайте участието ми.

5 коментара:

  1. Здравей,

    разкошни бурканчета. Харесаха ми и другите ти публикаци. Бих се радвала, ако си добавиш притурката за присъединяване към блога ти, за да мога да го следя. :)

    Поздрави и усмивки от мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,Валари.Мислех,че съм ти отговорила,ама явно нещо съм объркала.Благодаря,че харесваш нещата ми.Аз също харесвам идеите ти.

      Изтриване
  2. Страшно идеен подарък, харесва ми! Благодаря ти, че се включи в тазмесечното предизвикателство на Хартиени вълшебства. И макар да не е изцяло хартиен проект, заради цялостната декорация, на мен ми идва точно на място. Само една забележка - в линкито не си оставила точна обратна връзка, заради което препратката не се получава. Коригирай го...ако ме разбра де...Незнам дали го обясних правилно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Биляна за милите думи.За линка въобще не ги разбирам тези работи,както и хората около мен и не знам какво не правя както трябва.Моля,ако можеш ми обясни по-подробно.Благодаря ти!
      P.s. Аз копирам адресът горе в лентата и го поставям и мислех,че е това.....

      Изтриване
    2. Еми, това е правилния начин, копираш адреса горе, след като си влязла в публикацията, с която участваш. Може би в копирането изпускаш някоя буквичка, знам ли? Пробвай пак!

      Изтриване