Страници

петък, 2 януари 2015 г.

Цветно момиче

  Първата ми публикация за новата година няма как да не е розова,блестяща и направена с огромно желание.Макар,че от сутринта не ми тръгнаха добре нещата,беше едно разлепване на листите,рязане на нови....около мен просто не се минаваше,но когато залепих и последния елемент,усмивката ми "цъфна" и всички у дома си отдъхнаха :)
  Цветята ги направих от филц,за разнообразие и тъй като цветовете много не си отговаряха,ги боядисах с дистрес мастилцата,с които оцветих и картинката.Има си и порядъчно количество пудра и глоси капчици.За последните,първоначално ми се стори,че се поувлякох и картичката ми заприлича на болна от шарка,поръсих ги с брокат,после го чистих,в крайна сметка остана така,както я виждате :
И от близо:
Картичката ще включа в :


http://crazychallenge.blogspot.com/2014/12/cch-187-everything-goes.html

2 коментара:

  1. Wonderful creation! Beautiful soft colors and flowers!
    Thanks for playing at Cardmania Challenge and good luck.
    Ileanaxx

    ОтговорИзтриване
  2. Цвети, много ми харесват и цветята, и картинката, и нежните цветове, които си избрала за твоята картичка! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Кард Мания. Пожелавам ти късмет и те очакваме отново!
    Целувки!
    Роси

    ОтговорИзтриване