Страници

събота, 31 януари 2015 г.

Хвърчила

   Последната ми публикация за месеца е свързана с албумче,което е направено поне от 3 седмици,но най-послушно си чакаше реда.
   Момченцето го свързах със сина ми,който като малък винаги беше широко усмихнат,рошав и в очите му се четеше,че е готов за поредната дяволия /последното важи и сега :) /.Печата оцветих с дистрес мастила и акварелни моливи,а хвърчилото направих от филц.
   По-особеното в този албум е начина по който го снимах,то направо си беше една дълга фотосесия...От доста време чета разни публикации за начина на снимане и въоръжена със сапунерката си ,стол и един куп платове започнах с пробите.Най-голям проблем видях с гладенето на чаршафите,защото с ютията не съм на "ти".Издаваше такива застрашителни звуци,та чак ми стана лошо.Както и да е ,мисля,че се получи малко по-добре от предишните ми опити.






Няма коментари:

Публикуване на коментар